Δέσποινα Πούλου

Ακαδημαϊκοί Υπότροφοι

E-mail: dpoulou@uowm.gr
Η Δέσποινα Πούλου είναι Μεταδιδακτορική Ερευνήτρια του Τμήματος Φιλολογίας του Α.Π.Θ. (Υπότροφος ΙΚΥ) με πεδίο έρευνας τις σχέσεις του κινηματογράφου με τη λογοτεχνία. Το 2016, ολοκλήρωσε τη Διδακτορική της Διατριβή στο Τμήμα Φιλοσοφίας και Παιδαγωγικής (Τομέα Φιλοσοφίας) του Α.Π.Θ, με πεδίο έρευνας την Αισθητική του Κινηματογράφου και βαθμό Άριστα με Διάκριση. Πραγματοποίησε Μεταπτυχιακές Σπουδές στις «Ψηφιακές Μορφές Τέχνης», στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών. Έχει Πτυχίο Τεχνών Ήχου και Εικόνας της Σχολής Μουσικής και Οπτικοακουστικών Τεχνών του Ιονίου Πανεπιστημίου και Πτυχίο Πολιτισμικής Τεχνολογίας και Επικοινωνίας (με κατεύθυνση τις «Ψηφιακές Οπτικοακουστικές Τέχνες»), της Σχολής Κοινωνικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αιγαίου.
Είδος ΜαθήματοςΜεταπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΕιδικά Θέματα Λογοτεχνίας και Πολιτισμού: Κειμενικότητα/Οπτικότητα: Διαμεσολαβήσεις
ΠληροφορίεςΔΠΜΣ Σπουδές Ευρωπαϊκής Λογοτεχνίας και Πολιτισμού, Α.Π.Θ., Συνδιδασκαλία με τη Δρ. Γιώτα Τεμπρίδου και σύμβουλο της Επίκουρη Καθηγητρια Ιωάννα Ναούμ
Περίοδος4/07/2016-28/07
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΙστορία και Θεωρία της Κινούμενης Εικόνας I
ΠληροφορίεςΤμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Διδασκαλία
Περίοδος2019-2020
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΣχέδιο ΙΙΙ
ΠληροφορίεςΤμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Διδασκαλία
Περίοδος2019-2020
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΙστορία και Θεωρία της Κινούμενης Εικόνας I
ΠληροφορίεςΤμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Διδασκαλία
Περίοδος2018-2019
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΙστορία και Θεωρία της Κινούμενης Εικόνας ΙΙ
ΠληροφορίεςΤμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Διδασκαλία
Περίοδος2018-2019
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΙστορία και Θεωρία της Κινούμενης Εικόνας Ι
ΠληροφορίεςΤμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Διδασκαλία
Περίοδος2017-2018
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΙστορία και Θεωρία της Κινούμενης Εικόνας ΙΙ
ΠληροφορίεςΤμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Διδασκαλία
Περίοδος2017-2018
Είδος ΜαθήματοςΠροπτυχιακό
Τίτλος ΜαθήματοςΙστορία και Θεωρία της Κινούμενης Εικόνας Ι
ΠληροφορίεςΤμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, Διδασκαλία
Περίοδος2016-2017
Π. Δόικος, Η λογική των μορφών στον κινηματογράφο του Orson Welles. Το βιβλίο και ο συγγραφέας
Πούλου Δέσποινα, Φιλοσοφείν, 18, 315-324, 2018
Αφέλεια ή καλοσύνη, πορνεία ή αγιοσύνη; Λαρς φον Τρίερ, Δαμάζοντας τα κύματα
Πούλου Δέσποινα, ανθρώπινο, 4, 90-97, 2017
Ναζισμός, μαζοχισμός, ερωτισμός: Παρελθόν και παρόν στον Θυρωρό της νύχτας
Πούλου Δέσποινα, ανθρώπινο, 3, 53-66, 2016
Ο ερωτισμός της πτώσης. Από τον Αντίχριστο στον Bataille
Πούλου Δέσποινα, Substantia Philosophica, 1, , 2015
Η επίμονη μοναχή· ιερό και βέβηλο στην Τέλεια ομορφιά
Πούλου Δέσποινα, Πόρφυρας, 151-152, 137-142, 2014
External Reflections of the Inner: Walking in Antonioni’s ‘Trilogy of Alienation’
Poulou Despoina, Walking Practices/Walking Art/Walking Bodies, Prespes, 00-00, 2019
Ο αθλητισμός στον κινηματογράφο: τρεις δρομείς, τρεις υπερβάσεις
Πούλου Δέσποινα, Αθλητισμός και Τέχνη, Ιωάννινα, 00-00, 2019
Πορνογραφία ή τέχνη; Παραβατικές αποκαλύψεις στον κινηματογράφο
Πούλου Δέσποινα, Taboo-Transgression-Transcendence in Art & Science, Κέρκυρα, 44-51, 2018
Ερωτικές και οπτικές παραβάσεις: Από τον Georges Bataille στον Nagisa Oshima
Πούλου Δέσποινα, Taboo-Transgression-Transcendence in Art & Science, Κέρκυρα, 398-412, 2017
Αλλοιώσεις της ηδονής και της οδύνης. Ο Francis Bacon στο Τελευταίο ταγκό στο Παρίσι
Πούλου Δέσποινα, Μεταμορφώσεις της σωματικότητας. Τέχνη ‒ Σώμα ‒ Τεχνολογία, Κέρκυρα, 409-427, 2015
Μια ισπανική κινηματογραφική ιδιαιτερότητα: Ο άγγελος¸ του Buñuel, ενάντια στη μπουρζουαζία
Πούλου Δέσποινα, Τέχνη και διαπολιτισμικότητα στη Μεσόγειο. Εκκινώντας από την αρχαιότητα – κοιτάζοντας προς το μέλλον, Κέρκυρα, 262-275, 2013

© 2016 eetf.uowm.gr - old.eetf.uowm.gr

Μέγεθος γραμματοσειράς
Αντίθεση