Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

«Νήμα Ηρός » της Βανέσας Καραμανώλη μια εικαστική δράση με αφετηρία το ομώνυμη πτυχιακή της εγκατάσταση τον Οκτώβριο του 2014 στην Φλώρινα, Σοφίτα του Αριστοτέλη.

 

 

Καλεσμένη της γκαλερί Παπατζίκου της Βέροιας, του ομίλου Σκράμπλ Βέροιας (Ο.Σ.ΒΕ)  και του τουριστικού ομίλου Σελίου  διέδρασε στο Λαογραφικό Μουσείο Σελίου

Το “Νήμα Ηρός” αποδίδει με ένα συμβολικό τρόπο την περιπλάνηση της ψυχής σε κάθε της μετενσάρκωση. Έρχεται από την λήθη για να περιέλθει ξανά σε αυτή. Σε αυτή την ενδιάμεση στάση της αποκτά ξανά την επίγνωση και πρέπει να διαλέξει με σοφία ποια στοιχεία θα κρατήσει και ποια θα την φτάσουν συντομότερα στην τελείωση της.

Η πρώτη επαφή του κοινωνού του “Νήματος” είναι ένα παλαιό ξύλινο μπαούλο. Όσα είναι λησμονημένα βρίσκονταν εκεί. Φτάνει κάποιος να ρίξει μια ματιά στο εσωτερικό του για να  παρουσιαστούν μπροστά του όλα όσα έχει ξεχάσει. Οι παίχτες του Σκραμπλ έπρεπε να μεταφέρουν επιχρυσωμένα χέρια στο λαογραφικό μουσείο Σελίου και εκεί να εναποθέσουν αυθόρμητα στην ανυψούμενη ψυχή,  ένα ανάλογο γύψινο σώματος πριν την ανύψωση ή το  ανασήκωμα. Στην συνέχεια αναγνώρισαν στα χέρια  την παρουσία διαφορετικών ανθρώπων ανάμεσα σε διάφορα είδη ζωής και ανίχνευσαν  όλα όσα έχει ήδη περάσει ο Ηρός. Ακολούθησε εκτεταμένη συζήτηση για την διάδραση και την ικανότητα της τέχνης να συσκέπτεται. Εκφωνήθηκαν ποιήματα σε πέντε γλώσσες αγγλικά , γαλλικά, γερμανικά , βλάχικα και οι μεταφράσεις τους στα ελληνικά.

Πληροφορίες και οπτικό υλικό εδώ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

© 2020 eetf.uowm.gr