Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

1o Εργαστήριο Ζωγραφικής 1η Βδομάδα Μαθημάτων/Εαρινό 2015-16

-Από ζωγραφική δεν έχω ιδέα. Έχω την εντύπωση πως φτάνει να κοιτάξει κανείς και να ζωγραφίσει αυτά που βλέπει

-Δεν ξέρω πώς να κοιτάζω.

-Μα τι καθόσαστε και μιλάτε με αινίγματα; Δεν καταλαβαίνω τίποτα! [..]Πως είναι δυνατόν να μην μπορείς να κοιτάξεις; Μάτια έχεις, βλέπε λοιπόν![1]

[1] Ντοστογιέφκι, Φιοντόρ, Ο Ηλίθιος, μεταφρ. Άρης Αλεξάνδρου, Εκδόσεις Γκοβόστη, τόμος Ι, 91

cezanne.gardanne

Τα διαδικαστικάΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

 

Τετάρτη 24 Φεβρουαρίου 2016

 10:00 έως 15:00

Συνάντηση με τους τριτοετείς, τεταρτοετείς στο Μεσονήσι

 Πέμπτη 25 Φεβρουαρίου 2016

 9:30 έως 11:00

Αρχική παρουσίαση της 5ης εργασίας: Cezanne Η μεγάλη αφορμή Προς την ειλικρίνεια του υλικού

Σε αυτή την εργασία θα δοθεί έμφαση στο τρόπο που το υλκό σχηματίστηκε στο έργο του Cezanne και ως προέκταση σε αυτό στον τρόπο ερμηνείς του επιπέδου. To έργο του Cezanne είναι προϋπόθεση για να κατανοήσει όλα όσα έχουν σχηματιστεί στην οπτική αντίληψη από τις αρχές του εικοστού αιώνα έως τώρα.

Για τις ανάγκες της σύνθεσης φέρτε ένα κιλό μήμα και ένα κιλό πορτοκάλια όσοι και όσο μπορείτε.

11:00 έως 12:00

Ολοκλήρωση της συζήτησης για το κείμενο της Eleanor Heartney, Εισαγωγή, ART & Today, (μετάφραση Βασιλική Καλογερή), Phaidon Press Ltd, Νέα Υόρκη 2008, 7- 13.

12:00-13:30

Αναγνώριση διαφανειών

Προσκομίστε στο μάθημα 10 διαφάνειες από διάφορες περιόδους τέχνης στον ίδιο τρόπο προβολής παρουσίασης (power point) και διάταξη που έχουμε πραγματοποιήσει μέχρι τώρα.

Θα έχετε πρώτα τις 10 διαφάνειες και στο τέλος τους 10 τίτλους.

Τουλάχιστον 2 από αυτές να είναι ελληνική τέχνη μετά το 1830 και τουλάχιστον 1 διαφάνεια από μη Ευρωπαϊκό Πολιτισμό.

Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2016

 9:00-13:30

Όσοι επιθυμούν μπορούν να εργαστούν στα Κεντρικά όπου θα βρίσκομαι για τον Κύκλο.

13:30-15:30

Σεμινάριο εγκατάστασης (Κεντρικά)

16:00

Συνάντηση με του επί πτυχίω. Όλοι πρέπει να είναι παρόντες μέχρι την ολοκλήρωση της διαδικασίας όσο και αν διαρκέσει.

Θα βρεθούμε στους Ψαράδες τις εξής ημερομηνίες το επόμενο εξάμηνο:

 -Παρασκευή 1 Απριλίου έως Κυριακή 3 Απριλίου

-Παρασκευή 22 Απριλίου έως Κυριακή 24 Απριλίου

-Παρασκευή 27 Μαΐου έως Κυριακή 29 Μαΐου

 

Προγραμματίστε τις δραστηριότητες σας ώστε τουλάχιστον μια φορά να βρεθείτε εκεί. Το ένα τριήμερο ανά εξάμηνο είναι υποχρεωτικό. Αναχώρηση για Ψαράδες Παρασκευή μεσημέρι, επιστροφή Κυριακή απόγευμα.

 

OI ΠΑΡΟΥΣΙΕΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ:

  1. ΜΕ ΜΙΑ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ 9:30 – 9:45
  2. ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΟΣ ΣΤΙΣ 13:30

    3.ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΠΕΝΤΕ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΘΕ ΒΔΟΜΑΔΑ

 ΠΑΡΑΚΑΛΩ Η ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟ 1ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΝΑ ΑΠΟΣΤΕΛΛΕΤΑΙ ΣΤΗΝ:

firstpaintingworkshop@uowm.gr

© 2020 eetf.uowm.gr