Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Performance I

5ο εξάμηνο, Εργαστήριο Performance Art (Επιτελεστικές Καλλιτεχνικές Δράσεις)

Διδάσκουσα - ων Αυγητίδου Αγγελική
Κωδικός Μαθήματος Εσχ.5ξ
Εβδομαδιαίες ώρες διδασκαλίας 3
Πιστωτικές μονάδες (ECTS) 4

Επεκτάσεις του σώματος και διαμεσολαβημένη/επαυξημένη εμπειρία αισθήσεων. Εννοιολογική χρήση υλικών για τη δημιουργία ατομικής performance. Ασκήσεις εφαρμογής στο δημόσιο χώρο. Ατομικό project. Performance και οδηγίες. Παραδείγματα από την εννοιολογική τέχνη. Χρήση οδηγιών/παρτιτούρας (score) από τους Fluxus. Ομαδικές ασκήσεις ερμηνείας οδηγιών και ατομικές ασκήσεις κατάρτισης και ερμηνείας οδηγιών. Η έννοια της συμμετοχικής Performance. Δημιουργία συμμετοχικής δράσης στο δημόσιο χώρο. Ο χώρος της performance ως διαμορφωτικό στοιχείο και ως στοιχείο προς διαμόρφωση. Ασκήσεις πάνω στη σχέση σώματος και χώρου. Η έννοια της site-specific (τοπικά προσδιορισμένης) performance. Ασκήσεις σε εσωτερικούς και εξωτερικούς χώρους με βάση τις ιδιαιτερότητες του κάθε χώρου. Ειδικές κατασκευές για performance. Χαρακτηριστικά της performance σε δημόσιο χώρο. Πολιτικές διαστάσεις της performance, performance και ακτιβισμός.

Μαθησιακά αποτελέσματα: Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής και η φοιτήτρια θα είναι σε θέση να:

  • Εμβαθύνουν σε ιστορικά παραδείγματα της performance.
  • Να οργανώνουν performance με τη συμμετοχή του κοινού.
  • Ν’ αναγνωρίζουν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του χώρου ως συστατικά στοιχεία της performance και να συνθέτουν site-specific performance.
  • Να αντιλαμβάνονται την έννοια του «δημόσιου» για την παραγωγή νέων performance.

© 2020 eetf.uowm.gr