Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

ΔΗΜOΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Άρχων / Αρχόμενος
Δομείν / Αποδομούμενος

Μήπως τελικά αυτοεγκλωβίζεται και αφομοιώνεται από τα ίδια του τα δημιουργήματα.
Θέμα της εργασίας είναι η αλλοτρίωση του σύγχρονου ανθρώπου, τα αδιέξοδα και ο εγκλωβισμός του μέσα στα ίδια του τα δημιουργήματα σε έναν υπερ-τεχνοκρατικό πολιτισμό και το μοντέλο κοινωνίας που επιβάλει.
Το αποτέλεσμα είναι αποξένωση, απώλεια ταυτότητας, ομοιογένεια, σχηματοποίηση.
Χώροι, είτε με τη μορφή πυκνών χαοτικών πολεοδομικών σχηματισμών, χωρίς την ύπαρξη ορίζοντα, χωρίς δυνατότητα διαφυγής, όπου ενσωματώνεται σταδιακά σχηματοποιείται και τελικά αφομοιώνεται. Είτε μέσα από το παιχνίδι της κυριαρχίας, ο άνθρωπος του δομείν είναι συγχρόνως και αποδομούμενος, άρχων και αρχόμενος, εκ της ίδιας ύλης, σε μια διαρκή σχέση αυτοκαταστροφής.
Ωστόσο πάντα είναι διαρκώς παρών και ένα αδιόρατο παιχνίδι ανατροπών, έτσι ώστε το εμφανώς δηλούμενο να υπονομεύεται ταυτόχρονα και να μην υπάρχει ο εφησυχασμός της μονοδιάστατης ερμηνείας των πραγμάτων, σε μια μόνιμη διαμάχη επικράτησης.
Η ερμηνεία εμπεριέχει και την αμφισβήτησή της.
Ο θάνατος έχει ήδη συμβεί ή δεν θα συμβεί, ωστόσο η απειλή παραμένει με τη μορφή αιωρούμενης οξύτητας.
Μεταξύ των προσώπων υπάρχει απροσδιόριστο κενό, ασύμβατα κλειστά βλέμματα, όταν δεν είναι βλέμματα καχυποψίας.
Η αιώρηση στοιχείων αποδιοργανώνει τη στατικότητα του χώρου.
Ο άνθρωπος μετατρέπεται σταδιακά σε εικόνα ανθρώπου και εντέλει σε ένα εύκολα αφομοιούμενο σωματικό σχήμα.
Στις εικόνες έγινε χρήση της εικαστικής εικονοποιητικής παράδοσης, έτσι συνυπάρχουν το ρεαλιστικό με το αφαιρετικό στοιχείο, το λογικό με το παράλογο, έχοντας πάντα κατά νου να παραμένουν ανθρωποκεντρικά στο βαθμό που ο άνθρωπος νοηματοδοτεί τον κόσμο.
Δ. Δημόπουλος
Πτυχιακές Σχολής Καλών Τεχνών Φλώρινας 2013

http://floroieikastikoi.blogspot.gr/2014/01/blog-post_7435.html

http://makryoxhma.blogspot.gr/2014/02/2013-3_9447.html

© 2020 eetf.uowm.gr