Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Τέσσερις φοιτητές από τις Σχολές Καλών Τεχνών Φλώρινας – Θεσσαλονίκης προσεγγίζουν το έργο της Έλλης Χρυσίδου

1 Διά-Logo

Η gallery 512 στην Πτολεμαΐδα παρουσιάζεται η νέα συνεργατική πρόταση  με τίτλο «Διά – logο». Από το 3ο εργαστήριο της σχολής καλών τεχνών του Α.Π.Θ. η Μαρίνα Παπαδάκη και Αντριάνα Πλαγκέτη μαζί με τους Γιώργο Πανταζή και Αλεξάνδρα Τσιτσιντά   από το 3ικαστικό 3ργαστήριο του τμήματος εικαστικών και εφαρμοσμένων τεχνών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας «σχολιάζουν» εικαστικά  το έργο της  Έλλης Χρυσίδου. Οι τέσσερις νέοι καλλιτέχνες προσεγγίζοντας την γραφή και τον λόγο στο έργο της Έλλης Χρυσίδου, διαπιστώνουν κοινούς τόπους και καταθέτουν την προσωπική τους θέση αναπτύσσοντας  ένα διάλογο με το έργο-Αναφορά , αλλά και μεταξύ τους.

Πηγή : Art 22 

© 2020 eetf.uowm.gr