Γνωστικό Αντικείμενο: | Παιδαγωγικά θέματα και Διδακτική Μαθοδολογία-Πρακτική Άσκηση |
E-mail: | skasidou@uowm.gr |
Κωδικός Μαθήματος | Τίτλος Μαθήματος |
---|---|
ΠΑ.1 | Διδακτική Μεθοδολογία - Πρακτική Άσκηση Ι |
ΠΑ.2 | Διδακτική Μεθοδολογία - Πρακτική Άσκηση ΙΙ |
Θ.030 | Παιδαγωγικά Θέματα |
Πεφ | Παιδαγωγικές Εφαρμογές στα Εργαστήρια |
Είδος Μαθήματος | Επιμορφωτικό πρόγραμμα |
Τίτλος Μαθήματος | Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Α/θμιας & Β/μιας εκπαίδευσης στη χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία |
Πληροφορίες | Επιμορφώτρια: 96 ώρες διδασκαλίας σε δασκάλους (ΠΕ 70) στα πλαίσια της Πράξης «Ε-πιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Α/θμιας & Β/μιας εκπαίδευσης στη χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία» (Β΄ Επίπεδο) του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ (Κωδικός προγράμματος: 3161-8). |
Περίοδος | 25/4/2013 – 28/ |
Είδος Μαθήματος | Επιμορφωτικό πρόγραμμα |
Τίτλος Μαθήματος | Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Α/θμιας & Β/μιας εκπαίδευσης στη χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία |
Πληροφορίες | Επιμορφώτρια: 96 ώρες διδασκαλίας σε δασκάλους (ΠΕ 60) στα πλαίσια της Πράξης «Ε-πιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Α/θμιας & Β/μιας εκπαίδευσης στη χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία» (Β΄ Επίπεδο) του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ (Κωδικός προγράμματος: 3161-9). |
Περίοδος | 25/4/2013 – 27/ |
Είδος Μαθήματος | Επιμορφωτικό πρόγραμμα |
Τίτλος Μαθήματος | Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Α/θμιας & Β/μιας εκπαίδευσης στη χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία |
Πληροφορίες | Επιμορφώτρια: 96 ώρες διδασκαλίας σε δασκάλους (ΠΕ 60) στα πλαίσια της Πράξης «Ε-πιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Α/θμιας & Β/μιας εκπαίδευσης στη χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία» (Β΄ Επίπεδο) του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ (Κωδικός προγράμματος: 3161-9). |
Περίοδος | 25/4/2013 – 27/ |
Είδος Μαθήματος | Επιμορφωτικό πρόγραμμα |
Τίτλος Μαθήματος | Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Α/θμιας & Β/μιας εκπαίδευσης στη χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία |
Πληροφορίες | Επιμορφώτρια: 96 ώρες διδασκαλίας σε δασκάλους (ΠΕ 70) στα πλαίσια της Πράξης «Ε-πιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Α/θμιας & Β/μιας εκπαίδευσης στη χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία» (Β΄ Επίπεδο) του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ (Κωδικός προγράμματος: 3161-12). |
Περίοδος | 25/2/2014 – 17/ |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Υποχρεωτικό - Ζ΄ εξάμηνο, χειμερινό εξάμηνο, 3 ώρες εβδομαδιαίως |
Τίτλος Μαθήματος | Διδακτική Μεθοδολογία - Πρακτική Άσκηση Ι |
Πληροφορίες | Λέκτορας (σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 407/80) Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Σχολή Καλών Τεχνών, Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών |
Περίοδος | 2016 - 2017 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Υποχρεωτικό μάθημα - Γ΄ Εξάμηνο, χειμερινό εξάμηνο, 3 ώρες εβδομαδιαίως |
Τίτλος Μαθήματος | Διδακτική Μεθοδολογία και Πρακτική Άσκηση - Α΄ Φάση |
Πληροφορίες | Λέκτορας (σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 407/80) Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγική Σχολή, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Περίοδος | 2015 - 2016 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Κατ’ Επιλογήν Υποχρεωτικό μάθημα – Ε΄ & Ζ΄ Εξάμηνα, χειμερινό εξάμηνο, 3 ώρες εβδομαδιαίως |
Τίτλος Μαθήματος | Αναλυτικά Προγράμματα |
Πληροφορίες | Λέκτορας (σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 407/80) Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγική Σχολή, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Περίοδος | 2015 - 2016 |
Είδος Μαθήματος | Μεταπτυχιακό - Β΄ Εξάμηνο, 2ο θεματικό πεδίο εαρινό εξάμηνο, 6 ώρες |
Τίτλος Μαθήματος | Έρευνα, συγγραφή και αξιολόγηση σχολικών εγχειριδίων ιστορίας |
Πληροφορίες | Παιδαγωγική Σχολή, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών: Ιστορία, Τοπική Ιστορία: Έρευνα και Διδακτική (σε συνεργασία με τους Κυριάκο Μπονίδη & Ευθαλία Κωνσταντινίδου) |
Περίοδος | 2015 - 2016 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Υποχρεωτικό μάθημα - Η΄ Εξάμηνο, εαρινό εξάμηνο, 3 ώρες εβδομαδιαίως |
Τίτλος Μαθήματος | Διδακτική Μεθοδολογία και Πρακτική Άσκηση - Γ΄ Φάση |
Πληροφορίες | Λέκτορας (σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 407/80) Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγική Σχολή, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Περίοδος | 2013 - 2014 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Υποχρεωτικό μάθημα - Η΄ Εξάμηνο, εαρινό εξάμηνο, 3 ώρες εβδομαδιαίως |
Τίτλος Μαθήματος | Διδακτική Μεθοδολογία και Πρακτική Άσκηση - Γ΄ Φάση |
Πληροφορίες | Λέκτορας (σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 407/80) Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγική Σχολή, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Περίοδος | 2012 - 2013 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Υποχρεωτικό μάθημα - Η΄ Εξάμηνο, εαρινό εξάμηνο, 3 ώρες εβδομαδιαίως |
Τίτλος Μαθήματος | Διδακτική Μεθοδολογία και Πρακτική Άσκηση - Γ΄ Φάση |
Πληροφορίες | Λέκτορας (σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 407/80) Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγική Σχολή, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Περίοδος | 2011 - 2012 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Υποχρεωτικό μάθημα - Γ΄ Εξάμηνο, χειμερινό εξάμηνο, 3 ώρες εβδομαδιαίως |
Τίτλος Μαθήματος | Διδακτική Μεθοδολογία και Πρακτική Άσκηση - Α΄ Φάση |
Πληροφορίες | Λέκτορας (σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 407/80) Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγική Σχολή, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Περίοδος | 2010 - 2011 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Υποχρεωτικό μάθημα - Η΄ Εξάμηνο, εαρινό εξάμηνο, 3 ώρες εβδομαδιαίως |
Τίτλος Μαθήματος | Διδακτική Μεθοδολογία και Πρακτική Άσκηση - Γ΄ Φάση |
Πληροφορίες | Λέκτορας (σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 407/80) Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγική Σχολή, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Περίοδος | 2010 - 2011 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Υποχρεωτικό μάθημα - Γ΄ Εξάμηνο, χειμερινό εξάμηνο, 3 ώρες εβδομαδιαίως |
Τίτλος Μαθήματος | Διδακτική Μεθοδολογία και Πρακτική Άσκηση - Α΄ Φάση |
Πληροφορίες | Λέκτορας (σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 407/80) Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγική Σχολή, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Περίοδος | 2009 - 2010 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Επιλογής μάθημα - Ζ΄ Εξάμηνο, χειμερινό εξάμηνο, 2 ώρες εβδομαδιαίως |
Τίτλος Μαθήματος | Προγράμματα Πολιτισμού στην Εκπαίδευση |
Πληροφορίες | Επίκουρος (σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 407/80) Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Σχολή Καλών Τεχνών, Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών |
Περίοδος | 2009 - 2010 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Υποχρεωτικό μάθημα - Η΄ Εξάμηνο, εαρινό εξάμηνο, 3 ώρες εβδομαδιαίως |
Τίτλος Μαθήματος | Διδακτική Μεθοδολογία και Πρακτική Άσκηση - Γ΄ Φάση |
Πληροφορίες | Λέκτορας (σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 407/80) Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγική Σχολή, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Περίοδος | 2009 - 2010 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Υποχρεωτικό μάθημα - Η΄ Εξάμηνο, εαρινό εξάμηνο, 3 ώρες εβδομαδιαίως |
Τίτλος Μαθήματος | Διδακτική Μεθοδολογία και Πρακτική Άσκηση - Γ΄ Φάση |
Πληροφορίες | Λέκτορας (σύμφωνα με τις διατάξεις του Π.Δ. 407/80) Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγική Σχολή, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης |
Περίοδος | 2008 - 2009 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Υποχρεωτικό μάθημα |
Τίτλος Μαθήματος | Ιστορία: Αρχαιότητα & Βυζάντιο |
Πληροφορίες | Ως διδάκτορας (εισηγήσεις και εποπτεία εργασιών). Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ. Υπεύθυνος μαθήματος: Α. Ανδρέου |
Περίοδος | 2008 - 2009 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Κατ’ Επιλογήν Υποχρεωτικό μάθημα |
Τίτλος Μαθήματος | Μουσειακή εκπαίδευση και νέες τεχνολογίες |
Πληροφορίες | Κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών σπουδών και την εκπόνηση της διδακτορικής διατριβής στο Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ. (εισηγήσεις και εποπτεία εργασιών). Υπεύθυνοι μαθήματος: Α. Ανδρέου & Ν. Φαχαντίδης |
Περίοδος | 2007 - 2008 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Κατ’ Επιλογήν Υποχρεωτικό μάθημα |
Τίτλος Μαθήματος | Τοπική Ιστορία & η Διδακτική της. Το πορτρέτο μιας επιστήμης |
Πληροφορίες | Κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών σπουδών και την εκπόνηση της διδακτορικής διατριβής στο Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας, Α.Π.Θ. (εισηγήσεις και εποπτεία εργασιών). Υπεύθυνος μαθήματος: Α. Ανδρέου |
Περίοδος | 2002 - 2003 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Κατ’ Επιλογήν Υποχρεωτικό μάθημα |
Τίτλος Μαθήματος | Μουσειακή Εκπαίδευση |
Πληροφορίες | Κατά τη διάρκεια των μεταπτυχιακών σπουδών και την εκπόνηση της διδακτορικής διατριβής στο Π.Τ.Δ.Ε. & Π.Τ.Ν. Φλώρινας, Α.Π.Θ. (εισηγήσεις και εποπτεία εργασιών). Υπεύθυνος μαθήματος: Α. Ανδρέου |
Περίοδος | 2002 - 2003 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Υποχρεωτικό μάθημα |
Τίτλος Μαθήματος | ΔΙ.ΜΕ.Π.Α. – Β΄ Φάση, Διδακτική της Γλώσσας |
Πληροφορίες | Ως αποσπασμένη δασκάλα στο Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας του Α.Π.Θ. (εισηγήσεις και εποπτεία εργασιών).Υπεύθυνος μαθήματος: Σ. Καμαρούδης |
Περίοδος | 2001 - 2002 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Υποχρεωτικό μάθημα |
Τίτλος Μαθήματος | ΔΙ.ΜΕ.Π.Α. – Β΄ Φάση, Διδακτική της Ιστορίας |
Πληροφορίες | Ως αποσπασμένη δασκάλα στο Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας του Α.Π.Θ. (εισηγήσεις και εποπτεία εργασιών). Υπεύθυνος μαθήματος: Α. Ανδρέου |
Περίοδος | 2000 - 2002 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Κατ’ Επιλογήν Υποχρεωτικό μάθημα |
Τίτλος Μαθήματος | Μουσειακή Εκπαίδευση |
Πληροφορίες | Ως αποσπασμένη δασκάλα στο Π.Τ.Δ.Ε. & Π.Τ.Ν. Φλώρινας του Α.Π.Θ. (εισηγήσεις και εποπτεία εργασιών).Υπεύθυνος μαθήματος: Α. Ανδρέου |
Περίοδος | 2000 - 2001 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Κατ’ Επιλογήν Υποχρεωτικό μάθημα |
Τίτλος Μαθήματος | Τοπική Ιστορία & η Διδακτική της |
Πληροφορίες | Ως αποσπασμένη δασκάλα στο Π.Τ.Δ.Ε. & Π.Τ.Ν. Φλώρινας του Α.Π.Θ. (εισηγήσεις και εποπτεία εργασιών).Υπεύθυνος μαθήματος: Α. Ανδρέου |
Περίοδος | 2000 - 2001 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Κατ’ Επιλογήν Υποχρεωτικό μάθημα |
Τίτλος Μαθήματος | Τοπική Ιστορία & η Διδακτική της |
Πληροφορίες | Ως αποσπασμένη δασκάλα στο Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας του Α.Π.Θ. (εισηγήσεις και εποπτεία εργασιών). Υπεύθυνος μαθήματος: Α. Ανδρέου |
Περίοδος | 1998 - 1999 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Υποχρεωτικό μάθημα |
Τίτλος Μαθήματος | Ολιγοθέσια Σχολεία |
Πληροφορίες | Ως αποσπασμένη δασκάλα στο Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας του Α.Π.Θ. (εισηγήσεις και εποπτεία εργασιών). Υπεύθυνος μαθήματος: Α. Παπασταμάτης |
Περίοδος | 1997 - 1998 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Κατ’ Επιλογήν Υποχρεωτικό μάθημα |
Τίτλος Μαθήματος | Μουσειακή Εκπαίδευση |
Πληροφορίες | Ως αποσπασμένη δασκάλα στο Π.Τ.Δ.Ε. & Π.Τ.Ν. Φλώρινας του Α.Π.Θ. (εισηγήσεις και εποπτεία εργασιών).Υπεύθυνος μαθήματος: Α. Ανδρέου |
Περίοδος | 1997 - 1998 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Υποχρεωτικό μάθημα |
Τίτλος Μαθήματος | ΔΙ.ΜΕ.Π.Α. – Α΄ ΦΑΣΗ |
Πληροφορίες | Ως αποσπασμένη δασκάλα στο Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας του Α.Π.Θ. (εισηγήσεις και εποπτεία εργασιών). Υπεύθυνη μαθήματος: Β. Παπαδοπούλου |
Περίοδος | 1997 - 1998 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Υποχρεωτικό μάθημα |
Τίτλος Μαθήματος | Διδακτική της Πρώτης Ανάγνωσης και Γραφής |
Πληροφορίες | Ως αποσπασμένη δασκάλα στο Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας του Α.Π.Θ. (εισηγήσεις και εποπτεία εργασιών). Υπεύθυνος μαθήματος: Σ. Δερβίσης |
Περίοδος | 1997 - 1998 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Υποχρεωτικό μάθημα |
Τίτλος Μαθήματος | ΔΙ.ΜΕ.Π.Α. – Β΄ Φάση, Διδακτική της Ιστορίας |
Πληροφορίες | Ως αποσπασμένη δασκάλα στο Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας του Α.Π.Θ. (εισηγήσεις και εποπτεία εργασιών). Υπεύθυνος μαθήματος: Α. Ανδρέου |
Περίοδος | 1996 - 1998 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Υποχρεωτικό μάθημα |
Τίτλος Μαθήματος | ΔΙ.ΜΕ.Π.Α. – Α΄ ΦΑΣΗ |
Πληροφορίες | Ως αποσπασμένη δασκάλα στο Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας του Α.Π.Θ. (εισηγήσεις και εποπτεία εργασιών). Υπεύθυνη μαθήματος: Β. Παπαδοπούλου |
Περίοδος | 1996 - 1998 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Υποχρεωτικό μάθημα |
Τίτλος Μαθήματος | ΔΙ.ΜΕ.Π.Α. – Γ΄ ΦΑΣΗ |
Πληροφορίες | Ως αποσπασμένη δασκάλα στο Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας του Α.Π.Θ. (εισηγήσεις και εποπτεία εργασιών). Υπεύθυνη μαθήματος: Β. Παπαδοπούλου |
Περίοδος | 1996 - 1998 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Υποχρεωτικό μάθημα |
Τίτλος Μαθήματος | Διδακτική της Πρώτης Ανάγνωσης και Γραφής |
Πληροφορίες | Ως αποσπασμένη δασκάλα στο Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας του Α.Π.Θ. (εισηγήσεις και εποπτεία εργασιών). Υπεύθυνος μαθήματος: Σ. Δερβίσης |
Περίοδος | 1996 - 1998 |
Είδος Μαθήματος | Προπτυχιακό - Κατ’ Επιλογήν Υποχρεωτικό μάθημα |
Τίτλος Μαθήματος | Τοπική Ιστορία & Ιστορία Τοπίου |
Πληροφορίες | Ως αποσπασμένη δασκάλα στο Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας του Α.Π.Θ. (εισηγήσεις και εποπτεία εργασιών). Υπεύθυνος μαθήματος: Α. Ανδρέου |
Περίοδος | 1996 - 1997 |
Είδος Μαθήματος | Επιμορφωτικό πρόγραμμα |
Τίτλος Μαθήματος | Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Α/θμιας & Β/μιας εκπαίδευσης στη χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία |
Πληροφορίες | Επιμορφώτρια: 96 ώρες διδασκαλίας σε δασκάλους (ΠΕ 60) στα πλαίσια της Πράξης «Ε-πιμόρφωση των Εκπαιδευτικών Α/θμιας & Β/μιας εκπαίδευσης στη χρήση και αξιοποίηση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διδακτική διαδικασία» (Β΄ Επίπεδο) του ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ (Κωδικός προγράμματος: 5321-1). |
Περίοδος | 17/12/2014 – 28 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική εργασία, Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Βικτώρια Στυλιανού |
Είδος Συμμετοχής | Μέλος επιτροπής |
Έτος | 2017 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική εργασία, Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Βασιλική Μπουρμά |
Είδος Συμμετοχής | Μέλος επιτροπής |
Έτος | 2017 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική εργασία, Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Ελευθερία-Ιωάννα Ανδριανοπούλου |
Είδος Συμμετοχής | Μέλος επιτροπής |
Έτος | 2017 |
Είδος Εργασίας - Τμήμα - Ίδρυμα | Διπλωματική εργασία, Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, Σχολή Καλών Τεχνών, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας |
Τίτλος - Όνομα Φοιτητή | Μαριέττα Λιανού |
Είδος Συμμετοχής | Μέλος επιτροπής |
Έτος | 2017 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | Βασική και Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική έρευνα |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | ΕΠΕΑΕΚ II, Μέτρο 2.4. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ενέργεια 2.4.2. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΑ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ, Κατηγορία Πράξεων 2.4.2.α. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Δράση προγράμματος: «Βασική και Εφαρμοσμένη Παιδαγωγική έρευνα». Επόπτης: Α. Κυρίδης (2003 – 2005). |
Έτος | 2003 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | Μουσείο και Διαχείριση Πολιτιστικής Κληρονομιάς |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | ΕΠΕΑΕΚ II, Μέτρο 2.4. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ενέργεια 2.4.2. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΑ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ, Κατηγορία Πράξεων 2.4.2.α. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Δράση προγράμματος: «Μουσείο και Διαχείριση Πολιτιστικής Κληρονομιάς». Επόπτης: Δ. Μπέσσας (2003 – 2005). |
Έτος | 2003 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | Αρχειακή έρευνα, Ιστορία και Τοπική Ιστορία |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | ΕΠΕΑΕΚ II, Μέτρο 2.4. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ενέργεια 2.4.2. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΑ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ, Κατηγορία Πράξεων 2.4.2.α. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Δράση προγράμματος: «Αρχειακή έρευνα, Ιστορία και Τοπική Ιστορία». Επόπτης: Κ. Φωτιάδης (2003 – 2005). |
Έτος | 2003 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | Αγωγή για το βιβλίο - Βιβλιοθήκες |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | ΕΠΕΑΕΚ II, Μέτρο 2.4. ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ενέργεια 2.4.2. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΑ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ, Κατηγορία Πράξεων 2.4.2.α. ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Δράση προγράμματος: «Αγωγή για το βιβλίο - Βιβλιοθήκες». Επόπτης: Δ. Σουλιώτης (2003 – 2005). |
Έτος | 2003 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | Παιδαγωγική προσέγγιση του βιβλίου ως αντικειμένου, για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών του Π.Τ.Δ.Ε. Φλώρινας του Α. Π. Θ., Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς: «Παιδαγωγική προσέγγιση του βι-βλίου ως αντικειμένου, για παιδιά προσχολικής και σχολικής ηλικίας». Επιστημονικά υπεύθυνος: Α. Κυρίδης. Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας – Α.Π.Θ. (1999-2000). |
Έτος | 1999 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | Πρόγραμμα Σπουδών και Λειτουργικά Δεδομένα της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | ΕΠΕΑΕΚ, Προγράμματα Σπουδών - Συγγράμματα. Υποπρόγραμμα: «Πρόγραμμα Σπουδών και Λειτουργικά Δεδομένα της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας». Επιστημονικά υπεύθυνος: Α. Κυρίδης. Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας – Α.Π.Θ. (1997-1999). |
Έτος | 1997 |
Είδος Ερευνητικού Προγράμματος | Χρηματοδοτούμενο Εθνικό Ερευνητικό Πρόγραμμα |
Τίτλος | Αναλυτικό Πρόγραμμα Τοπικής Ιστορίας και Ιστορίας Τοπίου στη Φλώρινα και την ευρύτερη περιοχή |
Τεχνικές Εκθέσεις, Παραδοτέα, Διάρκεια, Προϋπολογισμός | ΕΠΕΑΕΚ, Προγράμματα Σπουδών - Συγγράμματα. Υποπρόγραμμα: «Αναλυτικό Πρόγραμμα Τοπικής Ιστορίας και Ιστορίας Τοπίου στη Φλώρινα και την ευρύτερη περιοχή». Επιστημονικώς υπεύθυνος: Ανδρέου Α. Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας – Α.Π.Θ. (1997-1999). |
Έτος | 1997 |
Δράση | Βραβείο Ερευνητικού Έργου |
Τίτλος | "Florinano": Φιλμ με θέμα την Νανοτεχνολογία/υπερυδροφοβικότητα |
Είδος Συμμετοχής | 1ο Πανευρωπαικό Βραβείο στο διαγωνισμό μαθητικού φιλμ για τη νανοτεχνολογία με θέμα «Let’ s talk about nano» (συνδιοργάνωση: Nanodione και Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ενώσεων Δημοσιογράφων Επιστήμης - EUSJA, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου Nanodione) στο ντοκιμαντέρ με τίτλο «Florinano», μία συμπαραγωγή της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας και των Δημοτικών Σχολείων Αμμοχωρίου και Βαρικού (Συμμετοχή ως Σχολική Σύμβουλος του Δημοτικού Σχολείου Βαρικού). Επιστημονικά υπεύθυνη: Α. Σπύρτου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ. |
Έτος | 2016 |
Δράση | Διάκριση Ερευνητικού Έργου |
Τίτλος | "Florinano": Φιλμ με θέμα την Νανοτεχνολογία/υπερυδροφοβικότητα |
Είδος Συμμετοχής | Τιμητική διάκριση από το Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας για το 1ο Πανευρωπαικό Βραβείο στο διαγωνισμό μαθητικού φιλμ για τη νανοτεχνολογία με θέμα «Let’ s talk about nano» (συνδιοργάνωση: Nanodione και Ευρωπαϊκή Ομοσπονδία Ενώσεων Δημοσιογράφων Επιστήμης - EUSJA, στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού έργου Nanodione) στο ντοκιμαντέρ με τίτλο «Florinano», μία συμπαραγωγή της Παιδαγωγικής Σχολής Φλώρινας και των Δημοτικών Σχολείων Αμμοχωρίου και Βαρικού (Συμμετοχή ως Σχολική Σύμβουλος του Δημοτικού Σχολείου Βαρικού). Επιστημονικά υπεύθυνη: Α. Σπύρτου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Π.Τ.Δ.Ε., Π.Δ.Μ. |
Έτος | 2016 |
Δράση | Ανάπτυξη καινοτόμου δράσεως συνεργασίας με Κοινωνικό Φορέα |
Τίτλος | Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository |
Είδος Συμμετοχής | Συμμετοχή στο Comenius Regio: «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας και το ΙΚΥ, με τη δράση:19 Φεβρουαρίου 2014: Επιμορφωτική συνάντηση των εκπαιδευτικών που συμμετείχαν στο ευρωπαϊκό διετές πρόγραμμα Comenius Regio: «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας, με θέμα εργαστηρίου: «Curriculum and Visual Arts». |
Έτος | 2014 |
Δράση | Ανάπτυξη καινοτόμου δράσεως συνεργασίας με Κοινωνικό Φορέα |
Τίτλος | Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository |
Είδος Συμμετοχής | Συμμετοχή στο Comenius Regio: «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας και το ΙΚΥ, με τη δράση:27 Μαρτίου 2014: Βιωματικό εργαστήριο στο Τ.Ε.Ε.Τ. του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας για τους μαθητές και τους/τις εκπαιδευτικούς των Δημοτικών Σχολείων Ξινού Νερού, Αετού και Λεχόβου, που συμμετείχαν στο Comenius Regio: «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας. Σε συνεργασία με τον Χρήστο Τσώτσο, γλύπτη, Ε.Ε.ΔΙ.Π. στο Τ.Ε.Ε.Τ., Π.Δ.Μ. |
Έτος | 2014 |
Δράση | Ανάπτυξη καινοτόμου δράσεως συνεργασίας με Κοινωνικό Φορέα |
Τίτλος | Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository |
Είδος Συμμετοχής | Συμμετοχή στο Comenius Regio: «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας και το ΙΚΥ, με τη δράση: 4 Απριλίου 2014: Βιωματικό εργαστήριο στο Τ.Ε.Ε.Τ. του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας για τους μαθητές και τους/τις εκπαιδευτικούς των Δημοτικών Αγίου Παντελεήμονα και Λεβαίας, που συμμετείχαν στο Comenius Regio: «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας. Σε συνεργασία με τον Χρήστο Τσώτσο, γλύπτη, Ε.Ε.ΔΙ.Π. στο Τ.Ε.Ε.Τ., Π.Δ.Μ. |
Έτος | 2014 |
Δράση | Ανάπτυξη καινοτόμου δράσεως συνεργασίας με Κοινωνικό Φορέα |
Τίτλος | Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository |
Είδος Συμμετοχής | Συμμετοχή στο Comenius Regio: «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας και το ΙΚΥ, με τη δράση:10 Απριλίου 2014: Βιωματικό εργαστήριο στο Τ.Ε.Ε.Τ. του Πανε-πιστημίου Δυτικής Μακεδονίας για τους μαθητές και τους/τις εκπαιδευτικούς του Δημοτικού Σχολείου Φιλώτα, που συμμετείχαν στο Comenius Regio: «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας. Σε συνεργασία με τον Χρήστο Τσώτσο, γλύπτη, Ε.Ε.ΔΙ.Π. στο Τ.Ε.Ε.Τ., Π.Δ.Μ. |
Έτος | 2014 |
Δράση | Ανάπτυξη καινοτόμου δράσεως συνεργασίας με Κοινωνικό Φορέα |
Τίτλος | Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository |
Είδος Συμμετοχής | Συμμετοχή στο Comenius Regio: «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας και το ΙΚΥ, με τη δράση: 7 – 14 Μαΐου 2014: Study visit στη Latvia (Dobele) στα πλαίσια του Comenius Regio: «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας. Ι.Κ.Υ. |
Έτος | 2014 |
Δράση | Ανάπτυξη καινοτόμου δράσεως συνεργασίας με Κοινωνικό Φορέα |
Τίτλος | Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository |
Είδος Συμμετοχής | Συμμετοχή στο Comenius Regio: «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας και το ΙΚΥ, με τη δράση: 22 – 30 Σεπτεμβρίου 2014: Study visit στη Latvia (Dobele) στα πλαίσια του Comenius Regio: «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας. Ι.Κ.Υ. |
Έτος | 2014 |
Δράση | Ανάπτυξη καινοτόμου δράσεως συνεργασίας με Κοινωνικό Φορέα |
Τίτλος | Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository |
Είδος Συμμετοχής | Συμμετοχή στο Comenius Regio: «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας και το ΙΚΥ, με τη δράση: 9 – 15 Μαΐου 2015: Συμμετοχή στις δράσεις του Comenius Regio (επίσκεψη Λετονικής αντιπροσωπείας), με τίτλο «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας. |
Έτος | 2014 |
Δράση | Ανάπτυξη καινοτόμου δράσεως συνεργασίας με Κοινωνικό Φορέα |
Τίτλος | Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository |
Είδος Συμμετοχής | Συμμετοχή στο Comenius Regio: «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας και το ΙΚΥ, με τη δράση: 22 Οκτωβρίου 2013: Παρακολούθηση του εργαστηρίου με θέμα: «Visual arts and Education», στα πλαίσια του Comenius Regio, με τίτλο «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας. |
Έτος | 2013 |
Δράση | Ανάπτυξη καινοτόμου δράσεως συνεργασίας με Κοινωνικό Φορέα |
Τίτλος | Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository |
Είδος Συμμετοχής | Συμμετοχή στο Comenius Regio: «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας και το ΙΚΥ, με τη δράση:27 Νοεμβρίου 2013: Παρακολούθηση του εργαστηρίου με θέμα: «Analyzing visual codes», στα πλαίσια του Comenius Regio, με τίτλο «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας. |
Έτος | 2013 |
Δράση | Ανάπτυξη καινοτόμου δράσεως συνεργασίας με Κοινωνικό Φορέα |
Τίτλος | Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository |
Είδος Συμμετοχής | Συμμετοχή στο Comenius Regio: «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας και το ΙΚΥ, με τη δράση:27 Νοεμβρίου 2013: Παρακολούθηση του εργαστηρίου με θέμα: «Approaching the art through local artists», στα πλαίσια του Comenius Regio, με τίτλο «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας. |
Έτος | 2013 |
Δράση | Ανάπτυξη καινοτόμου δράσεως συνεργασίας με Κοινωνικό Φορέα |
Τίτλος | Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository |
Είδος Συμμετοχής | Συμμετοχή στο Comenius Regio: «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας και το ΙΚΥ, με τη δράση:24 – 30 Νοεμβρίου 2013: Συμμετοχή στις δράσεις του Comenius Regio (επίσκεψη Λετονικής αντιπροσωπείας), με τίτλο «Visual arts, creativity and intercultural education based on local artistic repository» (αριθμός σύμβασης: 2013-1-GR1-COM13-15123-1), που υλοποιήθηκε από τη Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας. |
Έτος | 2013 |
Δράση | Ανάπτυξη καινοτόμου δράσεως συνεργασίας με Κοινωνικό Φορέα |
Τίτλος | People who changed and shaped the world |
Είδος Συμμετοχής | Συμμετοχή στο Comenius: «People who changed and shaped the world» (αριθμός σύμβασης: 2011-1-TR1-COM06-23969 6), που υλοποιήθηκε από το 5ο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας «Θ. Κάστανος» και το Ι.Κ.Υ., με τη δράση: 16 Οκτωβρίου 2012: Βιωματική δράση με τους συμμετέχοντες μαθητές και εκπαιδευτικούς του προγράμματος Comenius του 5ου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας με θέμα: «Από το παλιό στο νέο». |
Έτος | 2012 |
Δράση | Ανάπτυξη καινοτόμου δράσεως συνεργασίας με Κοινωνικό Φορέα |
Τίτλος | People who changed and shaped the world |
Είδος Συμμετοχής | Συμμετοχή στο Comenius: «People who changed and shaped the world» (αριθμός σύμβασης: 2011-1-TR1-COM06-23969 6), που υλοποιήθηκε από το 5ο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας «Θ. Κάστανος» και το Ι.Κ.Υ., με τη δράση:16 Οκτωβρίου 2012: Βιωματική δράση με τους συμμετέχοντες μαθητές και εκπαιδευτικούς του προγράμματος Comenius του 5ου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Φλώρινας με θέμα: «Προσεγγίσεις του παραδοσιακού πολιτισμού της Φλώρινας», σε συνεργασία με το Λύκειο των Ελληνίδων (παράρτημα Φλώρι-νας). |
Έτος | 2012 |
Μεθόριος… γραφές διαφυγής Γκόλια Π., Κασίδου, Σ. & Τσώκας, Α. (επιμ.)., 5ο Δ. Σχ. Φλώρινας. ISBN 978-960-99205-4-4. (Και σε αγγλική μετάφραση)., , 2015 |
Ένα χάδι από τη Φλώρινας. Στρατιάς της Ανατολής: 1916-1918 Γκόλια Π. & Κασίδου, Σ. (επιμ.)., 5ο Δ. Σχ. Φλώρινας. ISBN 978-960-99205-2-0. (Δίγλωσσο σε ελληνικά & γαλλικά)., , 2011 |
Προς τον κ. Διευθυντήν Δημοτικού Σχολείου Καλογερίτσης. Μελέτη αρχειακού υλικού Γκόλια Π. & Κασίδου, Σ. (επιμ.)., 5ο Δ. Σχ. Φλώρινας. ISBN 978-960-99205-1-3., , 2010 |
Αναλυτικό Πρόγραμμα Τοπικής Ιστορίας και Ιστορίας Τοπίου στη Φλώρινα και την ευρύτερη περιοχή. Ανδρέου, Α. (επιμ.)., Παπαδοπούλου, Β. & Κασίδου, Σ., ΕΠΕΑΕΚ, Προγράμματα Σπουδών Συγγράμματα., , 1999 |
Management of the Architectural Heritage of the Historic Centre of Korça. Institutional Framework and Policies Gavra, El., Kasidou, S. Konstantinou, Y., Balkan Studies. ISSN (print): 0005-4313. ISSN (on line): 2241-1674., 48, 81 – 108, 2013 |
“Nation is a non-existent notion”: Greek students determine the term “nation” Kassidou, S., Golia, P. & Sechidis, K., Educational Research Vol. ISSN 2141-5161., 1(11), 765 – 770, 2011 |
The Cultural Representations of An Ethnic Identity: Aspects of Greek University Students about the Concept of Culture Golia, P., Kassidou, S. & Kotsou, S., Procedia - Social and Behavioral Sciences. Available online at www.sciencedirect.com. ISSN 1877-0428., Volume 2, Issue 2, 3770 – 3774, 2010 |
The perceptions of “homeland”: Greek universities students define the term. Vamvakidou, I., Golia, P., Kassidou, S. & Zigouri, E., Procedia - Social and Behavioral Sciences. Available online at www.sciencedirect.com. ISSN 1877-0428., Volume 2, Issue 2, 4546 – 4550, 2010 |
The way that Greek pupils understand the concept of “race” as a basic historical and cultural term Kassidou, S. & Golia, P. & Sechidis, K., Procedia - Social and Behavioral Sciences. Available online at www.sciencedirect.com. ISSN 1877-0428., Volume 2, Issue 2, 4523 – 4527, 2010 |
The perceptions of Greek primary school pupils about national historical accounts in history school textbooks Golia, P. & Kassidou, S., Journal of the World Universities Forum. ISSN 1835-2030, 1 (1), 11 – 22, 2008 |
The concept of the history of Greece: investigation of pupils’ perceptions about the content of history textbooks in the primary school Kassidou, S. & Golia, P., International Journal of Learning. ISSN 1447-9494., 15 (1), 1 – 8, 2008 |
Ανάλυση των εκθέσεων υπηρεσιακής ικανότητας διδακτικού προσωπικού της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στις αρχές της δεκαετίας 1970 στη Δυτική Μακεδονία Αθανασιάδης, H., Γκόλια, Π., Κασίδου, Σ., Κυρίδης, Α. & Βαμβακίδου, Ι., Τετράδια Ανάλυσης Δεδομένων., 11, 63 – 77, 2007 |
Ευρετήριο ιστορικών όρων για τα ποιήματα του Κώστα Μόντη Κασίδου, Σ. (τελική επεξεργασία), Γαλάνη, Α., Δαϊκόπουλος, Ι., Καραγκούνη, Γ., Κιουρτσόγλου, Α., Παντοπούλου, Μ., Προδρομίδου, Ν. & Συμεωνίδου Μ., Δελτάριο. ISSN: 1790-6709., 1, 117 – 132, 2005 |
What Greek primary school pupils believe about books: a pilot research Kyridis, A., Souliotis, M., Golia, P., Kassidou, S. & Drossos, E., The International Journal of the Book. ISSN 1447-9516., 5 (1), 49 – 56, 2005 |
What Greek university students believe about the phenomenon of globalization Moutsios, S., Anastasiadou, S., Kyridis, A., Golia V. & Kassidou, S., Scientific Bullentin. Series Stiintele Educatiei. Editura Universitatii Din Pitesti., 1, 9 – 30, 2005 |
Ο εορτασμός της 25ης Μαρτίου στη Φλώρινα: Φωτογραφικές μαρτυρίες 1912 – 1950 Κασίδου, Σ., Εταιρία, 38/39, 24 – 52, 2004 |
Αναλυτικά Προγράμματα και προαιρετικές εκπαιδευτικές δράσεις. Έρευνα καταγραφής και ανάλυσης των χαρακτηριστικών των προγραμμάτων που εκπο¬νούνται στα Δημοτικά σχολεία της Δυτικής Μακεδονίας Γκόλια, Π., Ζυγούρη, Έ., Καραγιάννη, Σ., Κασίδου, Σ. & Σεχίδης, Κ., Μακεδνόν., 12, 71 – 83, 2004 |
Μια «ακτινογραφία» του 1904: έκθεση του Μητροπολίτη Ιωαννίκιου για την κατάσταση των πραγμάτων στην περιφέρειά του Ανδρέου, Α., Γαλάνη, Α., Δαϊκόπουλος, Ι., Κασίδου, Σ., Κιουρτζόγλου, Α., Προδρομίδου, Α., Συμεωνίδου, Μ., Εταιρία, 37, 3 – 13, 2003 |
Greek Primary School Students write on the national anniversary of March 25th Andreou, A., Kyridis, A., Vamvakidou, If., Drossos, V. & Kassidou, S., International Journal of Learning. ISSN 1447-9494., 10, 253 – 264, 2003 |
Η εκπαίδευση για τα Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας. Το παράδειγμα της τηλεόρασης Κυρίδης, Α. & Κασίδου, Σ., Νέα Παιδεία. ISSN 1105-4255-102., 102, 23 – 47, 2002 |
Μια πρόταση για το μάθημα της Ιστορίας στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Κασίδου, Σ., Μακεδνόν, 9, 65 – 74, 2001 |
Αυτοαξιολόγηση, «η γραφειοκρατία στο μεγαλείο της» ή «τρόπος βελτίωσης των δομών του Σχολείου»; Οι απόψεις των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Φλώρινας για τον θεσμό της Αξιολόγησης του Εκπαιδευτικού Έργου Κασίδου, Σ. & Γαλαρινιώτης, Ν., Στο Πρακτικά του 9ου Πανελλήνιου Συνεδρίου με θέμα: «Ελληνική Παιδαγωγική και Εκπαιδευτική Έρευνα». Φλώρινα: Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος & Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας., Φλώρινα, υπό έκδοση, 2014 |
Περί κληροδοτήματος Θεοδώρου Ι. Τσίρλη υπέρ του Δημοτικού Σχολείου Νεβέσκης. Μελέτη αρχειακού υλικού. Γκόλια, Π., Κασίδου, Σ. & Λυπίτκα, Χ., Στο Κ. Φωτάδης, Σ. Ηλιάδου-Τάχου & Β. Βλασίδης (επιμ.), H Δυτική Μακεδονία: Από την ένταξη στο ελληνικό κράτος έως σήμερα. Θεσσαλονίκη: Παιδαγωγική Σχολή, Π.Δ.Μ. ISBN 78-960-458-514-4., Φλώρινα, 225 – 234, 2014 |
Το μεταναστευτικό κύμα από την περιοχή των Πρεσπών προς τις Η.Π.Α. μέσα από το αρχείο του Ellis Island (1892 – 1924) Κασίδου, Σ. & Κωνσταντίνου, Γ., Στο Κ. Φωτάδης, Σ. Ηλιάδου-Τάχου & Β. Βλασίδης (επιμ.), H Δυτική Μακεδονία: Από την ένταξη στο ελληνικό κράτος έως σήμερα. Θεσσαλονίκη: Παιδαγωγική Σχολή, Π.Δ.Μ. ISBN 78-960-458-514-4., Φλώρινα, 24 – 38, 2014 |
The Cartographic Visualization of the Mediterranean Sea in the History Textbooks as Mean of Constructing Multiple Identities Golia, P., Kassidou, S. & Tsioumis, K., In Al. Dagkas (éd.), Identités culturelles en Méditerranée. Colloques de la Section de linguistique et d’histoire du Département des sciences de l'éducation préscolaire de l’Université Aristote de Thessaloniki. Thessalonique: Editions épincetre. ISBN: 978-960-458-385-0., Θεσσαλονίκη, 53 – 64, 2013 |
Αναπαραστάσεις της γυναίκας ηρωίδας στην παιδική ζωγραφική Βαμβακίδου, Ι., Δασκαλάκη, Ν., Γκόλια, Π., Κασίδου, Σ., Κεραμυδά, Μ., Παναγιωτίδου, Σ., Βαλσαμίδου, Λ., Στο Γρ. Πασχαλίδης, Ελ. Χοντολίδου & Ιφ. Βαμβακίδου (επιμ.), Σύνορα, Περιφέρειες, Διασπορές. Θεσσαλονίκη: University Studio Press. ISBN 978-960-12-2069-7., Φλώρινα, 237 – 262, 2011 |
Βυζάντιο, Μεσαίωνας, Μεσαιωνικός Ελληνισμός: Από την απαξίωση στην «αυταξία» Κασίδου, Σ., Στο Γρ. Πασχαλίδης, Ελ. Χοντολίδου & Ιφ. Βαμβακίδου (επιμ.), Σύνορα, Περιφέρειες, Διασπορές. Θεσσαλονίκη: University Studio Press. ISBN 978-960-12-2069-7., Φλώρινα, 237 – 262, 2011 |
Ελληνικές φιλοτελικές εκδόσεις: εθνική ταυτότητα και ιστοριογραφική παράδοση (1900-2000) Κασίδου, Σ. & Γκόλια, Π., Στο Κ. Δημάδης (επιμ.), Ταυτότητες στον ελληνικό κόσμο (από το 1204 έως σήμερα), Δ΄ Ευρωπαϊκό Συνέδριο Νεοελληνικών Σπουδών, Γρανάδα, 10-12 Σεπτεμβρίου 2010. Αθήνα: Ευρωπαϊκή Εταιρεία Νεοελληνικών Σπουδών τ. Ε΄, Γρανάδα, 43 – 57, 2010 |
Η ελληνική ιστορία ως μάθημα του Δημοτικού Σχολείου. Διερεύνηση των επιλογών των δασκάλων της Π.Ε. ως προς τα γεγονότα/σταθμούς της σχολικής ιστορίας Κασίδου, Σ., Γκόλια, Π. & Κουτσουπιάς, Ν., Στο Ν. Γεωργιάδης, Κ. Σαραφίδου & Π. Δεμίρογλου (επιμ.), 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΕΤΕΑΔ: Ο Εκπαιδευτικός και το έργο του. Παρελθόν – Παρόν – Μέλλον. Δράμα: Εταιρεία Επιστημών Αγωγής Δράμας, τ. Α΄. ISBN 978-960-88106-3-1 & ISBN 978-960-88106-2-4., Δράμα, 492 – 505, 2010 |
Γυναικείες αναπαραστάσεις στις καρτ-ποστάλ της Στρατιάς της Ανατολής Γκόλια, Π., Κασίδου, Σ. & Κώτσου, Σ., Στο Φ. Τολούδη (επιμ.), Πρακτικά του Λ΄ Πανελλήνιου Ιστορικού Συνεδρίου. Θεσσαλονίκη: Ελληνική Ιστορική Εταιρεία, Θεσσαλονίκη, 265 – 281, 2010 |
Ο λόγος Ελλήνων φοιτητών/τριών για τον πολιτισμό Κασίδου, Σ., Γκόλια, Π. & Ζυγούρη, Ε., Στο Πρακτικά του 1ου Πανελλήνιου Συνεδρίου Επιστημών Εκπαίδευσης, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, 28 - 31 Μαΐου 2009, Αθήνα, υπό έκδοση, 2009 |
Σκιαγράφηση των κοινωνικοοικονομικών παραμέτρων μέσα από τη μελέτη των μαθητολογίων του 1ου Δημοτικού Σχολείου Γρεβενών των ετών 1914 - 1919 και 1925 - 1929 Κασίδου, Σ. & Σεχίδης, Κ., Στο Πρακτικά του 4ου Επιστημονικού Συνεδρίου για τα Γρεβενά «Ιστορία – Τέχνη – Πολιτισμός»., Γρεβενά, υπό έκδοση, 2009 |
«Το μουσείο είναι σχολείο». Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα μουσεία και την εκπαιδευτική τους αξιοποίηση Ανδρέου, Α., Κασίδου, Σ., Κυρίδης, Α. & Τσακιρίδου, Ε., Στο Α. Μπούνια, Ν. Νικονάνου & Μ. Οικονόμου (επιμ.), Η Τεχνολογία στην Υπηρεσία της Πολιτισμικής Κληρονομιάς. Διαχείριση-Εκπαίδευση-Επικοινωνία. Αθήνα: Π.Α., Τ.Π.Π.Ε. ISBN 978-960-471-001-0., Μυτιλήνη, 313 – 322, 2008 |
Τοπικές ηρωίδες πρότυπα «για όλα τα κορίτσια». Έμφυλες αναπαραστάσεις των μαθητών μέσα από κείμενά τους για την Τοπική Ιστορία. Ανδρέου, Α., Ζάγκος, Χ., Ηλιάδου –Τάχου, Σ. & Κασίδου, Σ., Στο Γ. Καψάλης & Α. Κατσίκης (επιμ.), Η Πρωτοβάθμια εκπαίδευση και οι προκλήσεις της εποχής μας. Ηλεκτρονική παρουσίαση των Πρακτικών του Συνεδρίου. Ιωάννινα 17-20 Μαΐου 2007. Ιωάννινα: Π.Ι., Σ.Ε.Α., Ιωάννινα, σε μορφή CD, 2007 |
Εκθέσεις Υπηρεσιακής Ικανότητος Διδακτικού Προσωπικού Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Νεστορίου (1971-1973) Κασίδου, Σ., Γκόλια, Π., Κυρίδης, Α. & Βαμβακίδου, Ι., Στο Β. Χατζηθεοδωρίδης, Ν. Γεωργιάδης & Π. Δεμίρογλου (επιμ.), Πρακτικά 2ου Πανελληνίου Συνεδρίου: Θεωρητικές και Ερευνητικές προσεγγίσεις στην εκπαιδευτική πραγματικότητα. Δράμα: Ε.Ε.Α.Δ., Δράμα, 166 – 181, 2006 |
Σχολική Ιστορία: Ιστοριογραφικές κατασκευές και συλλογικοί μύθοι. Το παράδειγμα των σχολικών εγχειριδίων της Ιστορίας του Δημοτικού Σχολείου. Κασίδου, Σ., Στο Ηλεκτρονική παρουσίαση των Πρακτικών του 1ο Πανελληνίου Συνεδρίου με τίτλο: Μεταπτυχιακές σπουδές και έρευνα στην εκ-παίδευση. Φλώρινα: Π.Δ.Μ. http://www.nured.uowm.gr/pg/index.php?%........htm., Φλώρινα, Στο διαδίκτυ, 2005 |
Local History and Image in the Fair of Amyntaio: Readings and Captures of Photographic Attestations. Andreou, A., Vamvakidou, I. & Kassidou, S., In M. Melas (ed.), 1st International Congress on Greek Civilization: The Public Festival: A Diachronic Glimpse at Its Socio-Economic & Political Role. Soufli, 17 – 20 November 2005. U.K.: Cambridge Scholars Publishing, Σουφλί, υπό δημοσίευ, 2005 |
Όψεις της οθωμανικής και μετα-οθωμανικής Φλώρινας από τις γαλλικές καρτ-ποστάλ. Ανδρέου, A., Γκόλια, Π., Δαϊκόπουλος, Ι., Καββαδά, Α., Κασίδου, Σ., Στο: Α. Ανδρέου (επιμ.), Πρακτικά Συνεδρίου «Φλώρινα 1912-2002. Ιστορία και Πολιτισμός». Φλώρινα: Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας & Τμήμα Βαλκανικών Σπουδών (Α.Π.Θ.), Φλώρινα, 55 – 74, 2004 |
The Contribution of Environmental Education to the peaceful Co-existence and Cooperation between People. A record and analysis of the views of teachers in Primary Education Golia, P., Daikopoulos, I., Zigouri, E. & Kasidou, S., In N. Terzis (ed). Intercultural education in the Balkan countries. Thessaloniki: Kyriakidis Brothers s.a. ISBN 960-343-763-8., Οχρίδα, 327 – 344, 2004 |
Είπε ο δάσκαλος: «Το Θάρρος και η Ανδρεία των Προγόνων μας ας γίνουν οι οδηγοί που θα κατευθύνουν τις πράξεις μας» και λίγοι κατάλαβαν ποιους εννοούσε. Μελέτη του επετειακού λόγου των δασκάλων για την 25η Μαρτίου. Ανδρέου, Α., Βαμβακίδου, Ι., Γκόλια, Π., Δαϊκόπουλος, Ι., Ζυγούρη, Ε., Κασίδου, Σ., Κυρίδης, Α., Στο Ε. Τρέσσου & Σ. Μητακίδου (επιμ.), Οι εκπαιδευτικοί μιλούν στους εκπαιδευτικούς για τις εμπειρίες τους. Εκπαίδευση γλωσσικών μειονοτήτων. Θεσσαλονίκη: Παρατηρητής. ISBN 960-374-252-X., Θεσσαλονίκη, 35 – 45, 2003 |
Η παιδική ηλικία στο Ανθολόγιο της Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του δημοτικού. Γκόλια, Π., Κασίδου, Σ., Δαϊκόπουλος, Γ. & Παπαδοπούλου, Β., Στο Ν. Ζούκης & Θ. Μητάκος (επιμ.), Ελληνική Παιδαγωγική & Εκπαιδευτική Έρευνα. Ηλεκτρονική παρουσίαση των Πρακτικών του 3ου Πανελληνίου Συνεδρίου. Αθήνα 7-9 Νοεμβρίου 2002. Αθήνα: Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος. http://www.pee.gr/e_athena/meros_c.htm, Αθήνα, Στο διαδίκτυ, 2002 |
«Ας μπούμε στη σειρά…» Παρουσίαση διδακτικού υλικού με θεματική «τακτικά αριθμητικά». Κασίδου, Σ. & Γκόλια, Π., Στο Διαπολιτισμική Εκπαίδευση – Ελληνικά ως Δεύτερη και Ξένη γλώσσα. 4ο Διεθνές Συνέδριο Πάτρα, 28 Ιουνίου – 1 Ιουλίου. Πρακτικά. Πάτρα: Κέντρο Διαπολιτισμικής Εκπαίδευσης, Π.Τ.Δ.Ε. Πανεπιστημίου Πατρών. ISBN 960-8206-15-4., Πάτρα, ΙΙΙ, 169 – 1, 2002 |
Όταν ο διεθνισμός σκοντάφτει στο γείτονα - εχθρό. Κοινωνιολογικές και γλωσσολογικές προσεγγίσεις του λόγου των μαθητών του Λυκείου για τους Τούρκους και διδακτικές προτάσεις Κυρίδης, Α., Ντίνας, Κ., Δρόσος, Β., Κασίδου Σ. & Γαλάνη, Α., Στο Ν. Ζούκης & Θ. Μητάκος (επιμ.), Ελληνική Παιδεία και Παγκοσμιοποίηση. Ηλεκτρονική παρουσίαση των Πρακτικών του Ι΄ Διεθνούς Συνεδρίου. Ναύπλιο 8, 9, 10 Νοεμβρίου 2001. Παιδαγωγική Εταιρεία Ελλάδος. http://www.pee.gr/pr_syn/s_nay/c/3/mer_g_th_en_3/kiridis_kai_alloi.htm, Ναύπλιο, το διαδίκτυο, 2001 |
Διδακτήρια Δημοτικής Εκπαίδευσης στην Εκπαιδευτική Περιφέρεια Φλωρίνης (1918 - 1923): η περίπτωση της περιοχής των Πρεσπών Γαβρά, Ελ. & Κασίδου Σ., Στο Α. Αρβανίτης, Π. Λαφαζάνη, Σ. Μπάσμπας, Μ. Παπαδοπούλου, Ι. Παρασχάκης & Δ. Ρωσσικόπουλος (επιμ.), Χαρτογραφίες Νου, Ψυχής και Γνώσης. Αφιέρωμα στον Ομότιμο Καθηγητή Μύρωνα Μυρίδη. Θεσσαλονίκη: Τμήμα Αγρονόμων και Τοπογράφων Μηχανικών, Πολυτεχνική Σχολή, Α.Π.Θ., , 681 – 697, 2015 |
Ευρετήριο ιστορικών όρων για τα ποιήματα του Κώστα Μόντη Κασίδου, Σ., Στο Κ. Νικολαΐδης (επιμ.), Κώστας Μόντης (1914-2004). Ο περιπατητής του ουρανού. Λευκωσία: Πολιτιστικές Υπηρεσίες Υπουργείου Πολιτισμού. ISBN 978-9963-0-0121-7., , 191 – 218, 2008 |
«Η Ιστορία είναι ένα χαζό βαρετό και ηλίθιο μάθημα, γεμάτο ονόματα και χρονολογίες»: Το περιεχόμενο της έννοιας «Ιστορία» μέσα από το γραπτό λόγο των μαθητών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Κασίδου, Σ., Στο Α. Ανδρέου (επιμ.), Η διδακτική της ιστορίας στην Ελλάδα και η έρευνα στα σχολικά εγχειρίδια. Αθήνα: Μεταίχμιο. ISBN 978-960-455-307-5., , 511 – 547, 2008 |
Κώδιξ πρακτικών των συνεδριάσεων της Ελληνικής Ορθοδόξου Αντιπροσωπείας της πόλεως Φλωρίνης 1907 – 1926 Ανδρέου, Α., Ηλιάδου –Τάχου, Σ. & Κασίδου, Σ., Στο Μ. Σουλιώτης (επιμ.), Necati Cumali (1921 - 2001). Ένας Τούρκος συγγραφέας από τη Φλώρινα. Φλώρινα: Βιβλιολογείον. ISBN 978-960-8396-50-0., , 53 – 64, 2008 |
Εκθέσεις Υπηρεσιακής Ικανότητος Διδακτικού Προσωπικού Εκπαιδευτικής Περιφέρειας Νεστορίου (1971-1973) Κασίδου, Σ., Γκόλια, Π., Κυρίδης, Α. & Βαμβακίδου, Ι., Στο Μ. Σουλιώτης (επιμ.), Όψεις της Δυτικής Μακεδονίας. Φλώρινα: Βιβλιολογείον. ISBN 978-960-89650-1-0 [αναδημοσίευση]., , 329 – 346, 2006 |
Από το Ρένκιοϊ στο Οφρύνιο: εκπαιδευτικά ζητήματα. Κασίδου, Σ., Στο Α. Ανδρέου (επιμ.), Η καθ’ ημάς Ανατολή. Αφιερωματικός τόμος στον Κωνσταντίνο Δεληκωνσταντή. Φλώρινα: Α.Π.Θ., Π.Δ.Μ., Π.Σ. Φλώρινας, Τ.Β.Σ., , 337 – 350, 2005 |
Όταν ο «άλλος» είναι σχεδόν ανύπαρκτος και γίνεται «δικός μας» Ανδρέου, Α., Γκόλια, Π. & Κασίδου, Σ., Στο Α. Κυρίδης & Α. Ανδρέου (επιμ.), Όψεις της ετερότητας. Αθήνα: Gutenberg. ISBN 960-01-1049-2., , 23 – 50, 2004 |
Τα αποτελέσματα του ερωτηματολογίου των δασκάλων. Γαλάνη, Α., Δαϊκόπουλος, Γ., Κασίδου, Σ., Παντοπούλου, Μ., Τσακι-ρίδου, Ε., Στο: Α. Κυρίδης & Ε. Μαυρικάκη (επιμ.). Η Περιβαλλοντική Εκπαί-δευση στο ελληνικό Δημοτικό Σχολείο, Έρευνα Πεδίου. Αθήνα: Τυπω-θήτω Γ. Δαρδανός. ISBN 960-402-118-4., , 177 – 192, 2003 |
Ανάλυση περιεχομένου των κειμένων των εκπαιδευτικών Γαλάνη, Α., Δαϊκόπουλος, Γ., Κασίδου, Σ., Παντοπούλου, Μ., Στο: Α. Κυρίδης & Ε. Μαυρικάκη (επιμ.). Η Περιβαλλοντική Εκπαίδευση στο ελληνικό Δημοτικό Σχολείο, Έρευνα Πεδίου. Αθήνα: Τυπωθήτω Γ. Δαρδανός. ISBN 960-402-118-4., , 193 – 236, 2003 |
Καινούργιο κρασί σε παλιό ασκί; Έρευνα καταγραφής των μεταβολών στις γλωσσικές ασκήσεις του Δημοτικού Σχολείου Δαϊκόπουλος, Ι., Κασίδου, Σ. & Ντίνας, Κ., Στο Η Γλώσσα και η Διδασκαλία της. Αφιερωματικός τόμος. Φλώρινα: Βιβλιολογείον, , 45 – 62, 2003 |
Ιστορία ή παραμύθι; Τα όρια της ιστορικής και μυθοπλαστικής αφήγησης στα κείμενα των μαθητών: Θεματική ανάλυση. Ανδρέου, Α., Βαμβακίδου, Ι., Κασίδου, Σ., Στο Α. Ευκλείδη, Μ. Τζουριάδου & Α. Λεονταρή (επιμ.), Ψυχολογία και Εκπαίδευση. Επιστημονική Επετηρίδα της Ψ.Ε.Β.Ε., Ι. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα. ISBN 960-406-585-8., Ι, 273 – 290, 2003 |
Δάσκαλοι «φρενοπαθείς» και διδασκαλίες «κωμωδίες». Η αξιολόγηση των δασκάλων και των διδασκαλισσών της εκπαιδευτικής πε¬ριοχής της Φλώρινας από τους Επιθεωρητές Δημοτικής Εκπαίδευσης (1926-1967). Γκόλια, Π., Ηλιάδου – Τάχου, Σ., Κασίδου, Σ., Κυρίδης, Α. & Φωτιάδης, Κ., Επιστημονική Επετηρίδα του Π.Τ.Δ.Ε. Ιωαννίνων., 18, 7 – 50, 2003 |