Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Συμμετοχή στην Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα για την Εξάλειψη της Βίας κατά των Γυναικών, το Συμβουλευτικό Κέντρο Γυναικών Φλώρινας, σε συνεργασία με το εργαστήριο Performance Art του Τμήματος Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών, του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, παρουσιάζουν το έργο περφόρμανς για κάμερα «…but he loves me» της Νάσιας Καρατσιράκη, φοιτήτριας του Τμήματος.
Η συγκεκριμένη performance σχετίζεται με το τρίτο στάδιο του κύκλου της ενδοοικογενειακής βίας στο οποίο ο δράστης δείχνει τη μεταμέλειά του και δίνει υποσχέσεις για αλλαγή χωρίς ν’ αναλαμβάνει την ευθύνη της πράξης του, κατηγορώντας ταυτόχρονα το θύμα για τη βιαιότητα που επέδειξε. Έτσι η γυναίκα θυματοποιείται ενώ παράλληλα επιλέγει την τρυφερή εικόνα ως «πραγματικό» εαυτό του θύτη, εγκλωβισμένη σ’ έναν φαύλο κύκλο βίας. Το έργο μιλά για τις γυναίκες που σχολιάστηκαν για την αδυναμία τους ν’ αντιδράσουν, γι’ αυτές που έχασαν την αίσθηση του χρόνου κάνοντας υπομονή και ελπίζοντας πως με την αγάπη και τη στοργή τους θα καταφέρουν να αλλάξουν το σύντροφό τους, γι’ αυτές που έπνιξαν τα συναισθήματα τους με πόνο και αίμα, και γι’ αυτές που μίσησαν τον εαυτό τους και αποφεύγουν να κοιταχτούν στον καθρέφτη από ντροπή και ενοχές.
Στο έργο αποκαλύπτεται η συναισθηματική κατάσταση της γυναίκας που βρίσκεται σε μια κακοποιητική σχέση μέσω της δράσης της περφόρμερ στη διάρκεια μιας καθημερινής πράξης, όπως είναι το πλύσιμο των ρούχων και μέσω της ταύτισης του αντικειμένου (ρούχου) και του ανθρώπου (θύματος).
Το έργο θα είναι διαθέσιμο για θέαση στις 25 Νοεμβρίου στη διεύθυνση: https://vimeo.com/482800700
Συντελεστές έργου: Καρατσιράκη Αθανασία (performance, σύλληψη, σκηνοθεσία), Βουτσά Μαρίνα, Κομματάς Κλεάνθης (κάμερα), Παυλίδης Στάθης (μοντάζ), Πατλαμάζογλου Στέργιος (ήχος), Καρατσιράκη Αθανασία , Μπουντώνα Ιωάννα (οργάνωση παραγωγής), Αγγελική Αυγητίδου (σύμβουλος καθηγήτρια).

περφόρμανς για κάμερα Ν. Καρατσιράκη

Καρατσιράκη Νάσια

© 2020 eetf.uowm.gr